Partnerskaber

Nyt Partnerskab med Möet Hennessy

Vi leder konstant efter meningsfulde og langsigtede partnerskaber og Möet Hennessy er er godt eksempel på dette...

Steffen Aunsholt Juul

Steffen Aunsholt Juul

Chief Marketing Officer

Da vi opererer i feltet for både vin- og investering, så er der en bred vifte af interessenter, der er meget vigtige at arbejde tæt sammen med for at stå med markedet bedste vininvesteringstilbud …både ift. at optimere forretningen, at fremstå som en professionel og seriøs spiller og ift. at tilgodese alle vores investorer og ultimativt skabe gode afkast og stærke værditilbud.

Vores partnerskaber er meget forskelligartede og breder sig over forskellige typer af samarbejder med dels négocianter/agenter ift. indkøb af vin, dels andre investeringsvirksomheder ift. at tilbyde stærke fælles tilbud, dels vores investorer ift. at skabe og kultivere et ambassadør-netværk og dels vinhandlere og vinhuse ift. afsætning og adgang til/indkøb af vin.

Möet & Chandon
Collection Imperiale

Möet Hennessy
Og netop sidstnævnte kategori er senest bragt i spil igennem et nyt partnerskab med vinhuset Möet Hennessy (MH). Det er et partnerskab, som vi er glade for af flere årsager. 

For det første arbejder vi direkte sammen med vinhuset - Det kan være enddog meget svært, at få ”adgang” til dette første led i fødekæden og det har den umiddelbare fordel, at der ikke er nogen fordyrende mellemled i vores indkøb af deres vine, hvilket dermed giver os og alle vores investorer en stor "gevinst" i form af købseffekt. Herudover giver samarbejdet adgang til nogle af de mest ikoniske vine på markedet, og i mængder, der normalt er vanskelige at komme i nærheden af. Dom Perignon og Krug Champagne er to eksempler på ikoniske brands, som vi nu får direkte adgang til. Endelig så kan partnerskabet være med til at ”åbne døre” og giver samtidig muligheden for at lave unikke og eksklusive events sammen. 

Champagne-lancering af en verdensnyhed
Vi har allerede mange planer på tegnebrættet med Möet Hennessy, som vi snart vil løfte sløret for; Men et godt eksempel på et event, som vi allerede har afviklet sammen, var da MH var med til vores seneste 100-points-torsdag, som er et investor/netværks-arrangement, som vi afholder fire gange om året. De brugte dette event til at lancere deres helt nye champagne-projekt og vi var dermed vært for en verdensnyhed (kun annonceret i Frankrig) og kunne således give vores netværk muligheden for at smage på den nye champagne og få et meget unikt og eksklusivt indblik i dette nye projekt.

Den nye Champagne hedder Collection Imperiale og bliver først frigivet i Danmark til april 2024, hvorfor vi først til den tid kan beskrive den nærmere….vi kan dog løfte sløret for at det er en særdeles lækker og eksklusiv champagne.

Hvis du vil høre mere om vores tilgang til partnerskaber og ser et potentiale i et muligt samarbejde, så tag fat i os her: https://www.winest.dk/kontakt-os

Tilmeld nyhedsbrev

Få de seneste opdateringer om Winest og vininvestering!